• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Mouse yang bentuk nye aku rase unik

    Aug 22, 2010





    nota kaki : aku paling suka mouse bentuk kete...tp blom ade kemampuan lagi nk memiliki nye.. cz xjumpe mase pc fair hari tu...aku suka gak yg wireless~~

    11 Mereka yg baik:

    1. saya_arief said...:

      waa.kete ni yang paling smart.
      :D

    1. Hasrol Nizam said...:

      yg wireless ni tak cepat rosak ke?

      pendapat anda?
      dosa 24 jam di facebook, sedarkah kita?

    1. Teletubis said...:

      bentuk smart,harga mesti smart gak...hahah

      Entri Cilanat!!!
      Cilanat!!! Kon*k Sapa Kat Selipar Ni

    1. PIDUT ASiS said...:

      yang keta tu smart la..

      Post Terhangat...
      Kecik-kecik Dah Pandai Membazir

    1. J.M.R said...:

      agak2 rege mouse yg bentuk kete tu based on harga kete sebenar x?:-p

    1. SyAmSuL AnUaR said...:

      menarik bentuk mouse tu..harga pun mesti menarik gak ni...



      Saya Suka Cara Kamu Berfikir

    1. encHIx laNDax said...:

      hehe~~aku suka gak yang kete~aku ada sebijik,tapi dah berkecai kene main ngan anak buah aku~huhu

    1. ika said...:

      oh so cool...

    1. HonEyBuNNy said...:

      cantiknya...nak jugak..huuh

    1. elmo blurb said...:

      cool gile mouse mcm henset.. ;)