• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Dok klik gengblogger..tv3.. kuar Malware..Apa tu?

    Aug 29, 2010

    Salam tengah hari semua..
    apa nak jadi ni..
    baru bgn dr ketiduran...
    alamaklumlah lewat ketiduran semalam..
    inilah akibatnye..kala kat umah ni..
    mau dah kene rembat ni..

    korang perasan x..
    3-5 hari ni..klw bukak website gengblogger..
    bukak tv3...
    confirm yg ni kuar
    Apa tu malware?

    Malware merupakan perisian yang direka bentuk untuk memasuki ke dalam sistem komputer dan menyebabkan resiko kerosakan komputer tanpa disedari oleh pengguna.

    Kesan daripada malware ?

    mengganggu sistem komputer
    digunakan untuk mencuri data,
    identiti,
    wang serta maklumat pengguna,
    semata-mata bagi mengaut keuntungan yang berlipat ganda


    nota kaki : aku suke sangat tgk cite kat tv3..pasni nk tgk kt ne klw tv3 pon kene serang malware

    9 Mereka yg baik:

    1. aSmiDar said...:

      samala..eda pon g2..
      sesetengah blog kita nak masuk kuar benda alah tu..terus tup la tkut rosak pc wooo..huhu

    1. ejum said...:

      ada je orang nak dengki buh2 malware kat gengblogger..bile lar nak ok ek..huhu

      Jom usha entry terbaru kat sini E J U M

    1. Bit Zamri said...:

      owhoo~ saya pun pernah kena gak..
      mmmg serius terus cabut lari...
      xberani nak masuk website tuh dah...

      *skrg pun lappy kena virus...x format lg..huhuh~
      ni dia...
      Virus lagu rap!!!

    1. MOFASAD said...:

      sapa yang ada pic gengblogger kat blog kena buang. dari situ benda tu datang

    1. BezBuddy said...:

      yeker??igtkan malware ni xd pape kesan pada kite...sy slalu tekan proceed...huhu

    1. apik pehe said...:

      meh amik award meh..hehe

      http://bakpogitu.blogspot.com/2010/08/first-award.html

    1. .mek.mizah. said...:

      ade kesan ke kalau tak delete pic gengblogger?
      oh no!

    1. ayut said...:

      benci jgk malware2 ni....nk tgk cite!!!