• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Handphone pelik

    Aug 20, 2010
    nokia-888
    aku dok main2 seacrh kat tenet td...
    pastu dpt gmbr ni..
    handphone nokia..
    xpernah plak tgk model ni kat pasaran
    model Nokia 888
    boleh dilentur dan digulung

    huhu..
    kalau aku gune phone ni..
    mau aku terbuang die dalam tong sampah..
    cz macam kertas nipis nye..haha

    14 Mereka yg baik:

    1. milymir4e said...:

      gler stylo la fon ni

    1. MOFASAD said...:

      aku tgk macam kerusi malas pon ada. hahaha

    1. saya_arief said...:

      xdek nampak cam handphone langsung..
      haha.

    1. Teletubis said...:

      betul ke phone ni??jangan jadi kertas tandas sudahla..

      Entri Cilanat!!!
      Cilanat!!!Ayam

      Dah Pandai Demand Harga...

    1. sYafIkJacK said...:

      taw takpe , makin canggih hp skrg ni . tapi mkin cggh tu lah mkin bodoh nye , cye x ?

    1. nazirulhazwanws said...:

      teknolgi2, haha, agak2 bleh koyak x??:P

      zackzukhairi follower sy :

      http://nazirulhazwanws.blogspot.com/2010/08/zackzukhairi-follower-blog-saya.html

    1. Amim said...:

      perghh...
      sgt pelik... huhu

    1. SyAmSuL AnUaR said...:

      pelik2..mcmane nk gune x agknya..nmpk mcm gelang yg kene pki kt tngn je..

      Saya Suka Cara Kamu Berfikir

    1. inn_syira said...:

      ad ke?
      bpe rm?
      mhl x?
      hahaha

    1. Derus said...:

      tu hanfon ke apa ek..lain mcm je...

    1. cengkerangcipot said...:

      hp ke tu??
      gile menarek kot..

    1. GaDiz DuRjaNa said...:

      canggih siot...
      teringin nak pegang..