• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Cari haiwan mati kene langgar untuk dipanggang?

    Oct 28, 2010
    "Selepas menggunyah beberapa kali, saya terlupa saya memakan daging haiwan yang kepalanya dilanggar sebuah kereta."

    tu lah kata2 seorang pelajar Universiti Bournemouth England..
    aduhai..
    macam xd bende lain dah nak dimakannya...
    dorang xsedar ke yg dorg makan tu bangkai?
    yeuuuu~~~~~~

    Dasyat sgt ke bekalan makanan kat England sampai nak makan bangkai??




    nota kaki : Sumber dari Kosmo..sape2 yg tengah makan..dinasihatkan tidak melihat atau membaca entry ni...huhu

    6 Mereka yg baik:

    1. ~ PIJA ~ said...:

      gelinye laa....depa ni mkn bukan2..siap kate sedap lagi..:)

    1. cKyN WaN said...:

      eeeeuuuuuuuwwwwwwwwwwwwww!

      gelinye!

    1. Amyna said...:

      Adehhh.. Boley macam tuh. Euwwwww, wekkkkk!!

    1. xkane said...:

      mana dorg kira bangkai ke tidak..janji masih fresh dorg belasah je...hehehe