• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Peragut mana yang kejam?

    Oct 9, 2010
    Salam..
    entry malam ni adalah mengenai peragut..
    banyak jenis peragut ni kalau kite pikir2kan..
    antara nya adalah..
    seperti dibawah.....




    Ape motif aku letak gambar kambing ni?
    sebab die pon adalah salah satu spesis peragut...
    peragut rumput...hehe
    peragut ni meragut untuk mengisi perut
    dan juga boleh membantu pemotongan rumput dirumah..kahkahkah


    Peragut yg ni plak..
    meragut tanpa mengira usia dan jantina..
    mengakibatkan kematian..
    kecatatan dan kemalangan....
    peragut ni meragut untuk mengisi beg duit dorang yg kosong...
    tapi cara ni haram ye disisi agama dan undang2 Malaysia =P


    peragut hati...
    dilakukan oleh manusia..
    berjantina lelaki atau perempuan..
    yg sonsang tu aku x nak masuk campur..
    dose korang...
    peragut hati ni kire macam meragut perasaaan org yg disayangi...
    bunyi nye macam negatif kan..


    peragut jenis ni pon dilakukan oleh manusia..
    manusia yg bertopeng kan binatang..
    kalau yg diragutnye tu halal x pe..hahaha....
    yg x halal byk berlaku skrg ni..
    pastu mula lah temengandung..
    pastu terbuang anak bersepah-sepah kan..



    Last lah yg ni...
    peragut keamanan...
    dilakukan oleh pihak yg menganggap diri mereka lebih berkuasa dari Tuhan
    membunuh..membakar..menyeksa tanpa hati perut...

    k..
    noktah!!

    nota : agak2 yg mana yg paling kejam?? ke ade lagi jenis peragut?

    4 Mereka yg baik:

    1. puteriqaizyan said...:

      sume jahat!!!
      peragut2 ni patot humban dalam laot.
      bia kne mkn ngn ikan paus..hahaha :p

    1. amira said...:

      aku cume suka peragut yang gambarnye atas sekali tu.. haha