• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • I need to write this

    Oct 16, 2010
    Hidup ni kadang2 sunyi...
    bila yang disayangi jauh dimata..
    bila yg pernah disayangi x d..
    yg lepas biarkan lepas...

    aku dah cube faham semua nya...
    dah aku dah faham..
    bg kau semua nya adalah...
    semua nya experiment semata-mata...
    kalau berjaya..
    berjayalah..

    tp experiment tu nampaknya x berjaya..
    aku xsuke jadi bahan experiment..
    atau lebih tepat..
    i hate
    now i m back to normal life..
    busy...
    busy...
    dan busy...

    family segala-galanya sekarang ni..
    kawan2 penghibur hati sekarang ni..

    my phone also...
    not even ringing like before...
    tp dulu pon bukan slalu phone aku riging =P
    life must still go on...

    thankz cz xpernah wat aku terlalu syg..
    thankz cz x d byk sgt kenangan yg ada..
    sory i can't be friend
    friend like before u know me..


    nota kaki : aku tahu ko baca...jgn risau..aku x mrh.. masing2 ada cara masing-masing...

    11 Mereka yg baik:

    1. puteriqaizyan said...:

      sbr ye..
      dr ape yg kamu tulis,sme mcm yg sy hadapi skang..
      same sgt...

    1. inn_syira said...:

      sabau ye...
      tp ne ko tau die wat experiment?
      huhuhu

    1. Nobita Sensei said...:

      penah jadi bahan eksperimen selama 6 tahun.

    1. platipus said...:

      cilaka la org yg suke buat org lain sbg eksperimen ni..cuba kalau mak, adik pompuan, kakak, anak, nenek dia di eksperimentkn..haishh...

    1. BezBuddy said...:

      elok gak xde byk kenangan...smoge tabah ye

    1. fendi_scropio said...:

      SALAM...KNPA AKU MERASAINYA..

    1. Aretikz said...:

      InsyaAllah.. Semua ada hikmahnya.. Hanya dia yang mengetahui sesuatu yang kita tak tahu.. cool k.. Semua tu ujian dariNya.. Kembali kepada yang memberi ujian.. pasti baik2 saja.. Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya" (Al-Baqarah : 286).. so be cool ya.. dan Rasulullah s.a.w pernah bersabda, "Sungguh, besarnya pahala adalah setimpal dengan besarnya cubaan; Dan sungguh, Allah Ta'ala apabila mencintai sesuatu kaum, diujiNya mereka itu dengan cubaan. Untuk itu, barang siapa yang redha maka baginya keredhaan dari Allah, sedang barangsiapa yang marah maka baginya kemarahan dari Allah", Hadis Riwayat Tirmidzi..
      Erkk.. macam wat entri pula.. ahakz..

    1. kobEj0rdan~ said...:

      to my dear bloggie friend nia:D
      ya Allah, kau temukanlah rakanku nia dgn pasangan yang diciptakan untuknya. hilangkan la segala kedukaannya, jauhkan la dia dari mereka2 yang hny inginkan dia hanya untuk suka2.amin~

    1. Akma Azlin said...:

      salam.yes,be strong.i dulu pernah broke up dgn fiance sampai tak tidur malam.bila ingat balik what the heckla sedih sbb benda mcm tu..
      Quran kan ada...