• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Itu dia..kembali menjelma....

    Oct 30, 2010
    Salam..
    pejam celik..pejam celik..
    dah nak final dah...
    isnin nanti bermula lah study week aku..
    tp assigment masih ada lagi...

    2 projek dan 1 assigment..
    2 projek in progreess..same to assigment...
    hopefully i can finished it early..
    cz x nk ganggu stdy week..

    byk yg aku kene belajar..
    cz byk yg aku xfhm...
    apa maksud study week pada korang?
    tidur..
    outing sesuka hati...
    tengok muvie smpai terkeluar biji mata..
    balik kampung....

    tp apa yang aku balaja dr sem lepas..
    library bukan tempat aku~
    tempat aku stdy adalah dibilik....
    korang..tempat stdy kat mana?
    MCD???????? Telok Cempedak??
    hehe....
    dalam hati ada rindu...
    dalam fikiran ada cita2...
    cita2 untuk aku baiki pointer aku...


    nota kaki : kene gune kan stdy week dengan sebaik mungkin =)

    8 Mereka yg baik:

    1. CETUSAN SEIKHLAS RASA said...:

      Study... sebagai student itulah kerjanya. Memang membosankan... memang memenatkan... tapi bila kejayaan diperoleh nanti... segala kebosanan dan kepayahan akan berbayar jua... Semoga berjaya memperbaiki pointer...

    1. ghost said...:

      study week tuh maksudnya study sampai nak muntah or buat2 muntah or xsuka makan muntah jembalang.kesimpulan study week kena charge dulu.

    1. Mashe said...:

      sama lak kita, minggu2 nak exam nih sakit pala hotak~

    1. Unknown said...:

      salam ziarah. saya ada satu artikel, khas untuk awak. sebab awak nak exam kan? silalah jenguk sesekali ya :)

      http://iqbalsyarie.blogspot.com/2010/10/buat-kalian-yang-sedang-exam.html

      1st time dtg sini! THanks~
      Mari menjadi manusia

      Latest Post : Kita Tidak Hipokrit!

    1. M a W a D D a H said...:

      gud luck final exam...

      stadi leklok..time stadi week la masa untuk stadi...jangan last minit sangat..takut tensen lak..

      ala..kalu ngantuk, tido jer dulu..esok je sambung...:)

    1. tiafazunia said...:

      all the best ntok final exam! :)

    1. Anonymous said...:

      insya-Allah.
      jika ada usaha tentu akan ada kejayaan.
      all da best!

      terima kasih lalu di blog saya