• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Ajai jadi bapa lagi

    Apr 24, 2010

    KUALA LUMPUR - Komposer dan penyanyi terkenal, Ajai dikurniakan seorang anak perempuan hasil perkahwinan keduanya dengan Norliza Mohamad Ilias di sini semalam.

    Bayi yang diberi nama Danisha itu dilahirkan secara normal dengan berat 2.9 kilogram pada pukul 5.10 petang di Pusat Perubatan Roopi, Jalan Ipoh di sini.

    Menurut Ajai atau nama sebenarnya Faizal Maas, 35, yang sentiasa berada di sisi isterinya, bayinya dilahirkan dua minggu lebih awal daripada tarikh jangkaan.

    "Saya bersyukur kepada Allah kerana anak perempuan kedua saya ini lahir dengan selamat dan sihat. Saya terlalu gembira dan teruja, tidak tahu hendak digambarkan perasaan saya ketika ini," ujarnya.


    nota kaki : huhu..dikala kebosanan wlaupun spatutnye aku stdy skrg ni..dok belek2 paper..myb aku terlambat..atau berita ni dah basi dah..tahniah Ajai

    4 Mereka yg baik:

    1. izansalleh® said...:

      tahniah!

      dan kepada tuan rumah,pi stadi cepatttttttt ;P

      hahaha

    1. Roxy zai said...:

      awww..comel laa baby dia!!^_^

    1. affizza said...:

      takdelah basi mana. sbb ktepn br tau! hahah

    1. Hasrol Nizam said...:

      comel budak tu..tga stadi? haa, jgn duk belek paper lama sangat..haha