• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Jalan cerita yang menarik

    Apr 11, 2010
    Salam
    korang tgk cite ni?
    mesti tgk kan
    adamaya kat tv3

    dulu kat u aku ni x leh nk tgk sgt drama kat tv3
    tp skrg dah ok dah..
    so dpt lah jugak layan cite ni..

    lg satu drama aku layan
    Asmaradana huhu
    dua2 cite ni ade persamaan..
    kene kawin paksa..
    tp dalam kes yg berbeza...huhu

    aku pon skrg tgh layan OST lagu drama Adamaya

    Semenjak kau hadir dalam hidupku
    Tiada lagi keresahan
    Kau mengetuk pintu hatiku
    Tanpa sedar hingga ku izinkan

    Kau yang bernama cinta
    Kau yang memberi rasa
    Kau yang ilhamkan bahagia
    Hingga aku terasa indah

    Maaf jikaku tidak sempurna
    Tika bahagia mula menjelma
    Bila keyakinan datang merasa
    Kasih disalut dengan kejujuran

    Mencintai dirimu
    Merindui dirimu
    Memiliki dirimu
    Hingga akhir hayat bersama kamu

    Kau yang bernama cinta
    Kau yang memberi rasa
    Kau yang ilhamkan bahagia
    Hingga aku terasa indah

    Kau yang bernama cinta
    Hingga aku rasa indah

    nota kaki : Aku bleh layan lagu ni berulang kali..semalam lebih 50 kali kot..lantak lah sampai aku rase bosan nk dengar

    1 Mereka yg baik:

    1. HonEyBuNNy said...:

      Yeayyy2..ila pun nak layan jugak...coz skrg kat umah...hiih..jom kita tgk sesama ok..