• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Tolong jangan buat depan aku!!

    Apr 25, 2010
    Salam..
    aku bengang tul lah kalau ade yg terlebih bemanje-manje ngan pasangan..
    aku jeles?? tlg sikit..klw nk mgadai body untuk org bukan muhrim kita
    sikit pon aku x rase jeles..

    nak buat maksiat pon beragak lah
    depan org awam ko nk wat..
    xtau malu ke??
    ko x g sekolah agama ke dulu mase kecik2??

    yg si pmpuan pon td nampak mcm x rela
    tp bagi gak..
    sempat gak lah aku sound td
    tp buat bodoh je dorg..

    biase lah kan..
    org yg dah tau mane dosa
    mana pahala mana nak terasa ke
    rasa malu ke org tegur..

    serius..mcm ****... !!!
    tlg r..
    lain kali nk wat maksiat jgn wat depan mata aku
    mmg lah kubur masing2..
    tp kalau kita dok tengok org buat bende salah..
    kite dikira bersubahat gak!!!

    nota kaki : maksiat di malam sabtu sgt berleluasa di Teluk Cempedak..tlg pihak berkenaan pantau sikit senario ini dan pasang lampu byk2 sikit kat TC tu.. ni x..gelap..lagi lah menggalakkan mereka memadu asmara!!!

    nota kaki 2: dah wat maksiat..sok2 buang anak merata-rata..ingat sampah ke..lu pikir lah sendiri!!!...aku rase lain kali aku g TC aku nk bawak lastik..lastik buntut dorg!!!

    7 Mereka yg baik:

    1. affizza said...:

      hahaha. mreka rs mreka je yg pnye gf-bf. 2 yg nk tnjuk dgn org. pooodaahhhh~

    1. MuNsYi SaMa said...:

      report sama jakim duruh tangkap. bg kawin terus senang. tgk nk bmanje2 x lagi lepas kawin.

    1. kenwooi said...:

      some people like to show public display of affection.. =P

    1. budakhitam said...:

      baling batu kat diorang agak2 jadi kes tak? kuang3

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      affizza : ntah..org lain pon ade gk..ntah pape

      MuNsYi SaMa : betul2..klw dah kawen rasenye xd nye nk wt cm tu..mcm dah kawen plak aku ni =P

      kenwooi : huhu..byk lah u nye affection..lain kali i take a action..=P

      budak hitam : baling je..klw nk ikut kan..sule je.. kejam x aku ^-^

    1. jienz said...:

      hahahah...xpsl22 ilmu study b4 2 kluar...hahahah...ala ain...lampu psg byk22 pn diorg bt jgk...xde lampu lg la kn?len kli ko bela anjing ain...ko bwk g sne....xpn ko men kejo22 vavi kt TC 2...smpai die lari ke arh diorg~~ahahhaha

    1. etomyam said...:

      setuju sangat...tu langkah2 awal nak buang anak le tu..huhuhu