• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Yang mana satu idaman kalbu?

    Apr 26, 2010
    salam..
    aku tgh stdy sbnr nye..
    tp take 5 jap..

    bukak blog..
    then terasa nk update
    aku duduk dan pikir
    knp org gune lebih daripada 1 no?
    lebih dari 1 rangkaian?

    antara sbb nye
    ada rangkaian yg lebih murah
    ikut pasangan
    perlukan privacy..1 no tuk personal 1 no untuk x personal
    just gune cz nk gune time bufday..
    dpt free..walhal toppup 3 bulan sekali..
    tu pon topup rm5 je..

    korg pakai rangkaian yg mne?
    dan kenapa ?

    aku gune maxis dan celcom
    cz celcom murah
    maxis ramai mmber aku gune
    tp dekat berbulan gak x on celcom..






    3 Mereka yg baik:

    1. Anonymous said...:

      area sini maxis selalu kaput sejak akhir-2 ni. pengguna celcom no problem. server maxis nak kena upgrade kot. bagus tu take 5, 45 minit sekali elok take 5, mata pun tak penat sangat. selamat study Nurul, selamat berjaya

    1. Dewi Batrishya said...:

      Currently using DiGi..
      So Far so good..
      Yg lain tu x taw la pulak..
      All tha best in ur studies! :)

    1. Linglung said...:

      aku penah guna 3 line sekali, tp sampai skrg aku tak tau pasal apa.
      skrg pakai 2 je, untuk kwn ramai2, dan utk kwn yg rapat..senang