• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Seharian di site pembinaan

    Apr 4, 2010
    Sila scroll ke bawah lagi
    sebab cerita ini bermula dari bawah..
    pe lagi..scroll lah..



    kami di beri sedikit input oleh En Sharul
    pengurus projek

    library pekan yg dlm proses pembinaan

    pelan library pekan

    kami diberi sedikit maklumat serta progress pembinaan
    salam
    semalam aku g melawat site UMP pekan
    Lawatan sambil belajar ni bertujuan mmberi pndedahan
    kpd para pelajar realiti alam pekerjaan

    6.45 pagi kami semua dah kene berkumpul
    aku rase macam nk g menoreh getah pon ade gak
    tp macam biase lah..
    janji melayu 7.20pg baru bertolak

    kami singgah bersarapan di restoran zaman
    kemudia terus ke pekan
    jauh jugak..hampir 45 minit perjalanan
    sampai je yg aku nmpak padang jarak padang tekukur..

    luas kawasan UMP kat pekan
    tp baru hanya beberapa bahagian diterokai..
    site yg kami lawat adalah site library
    agak kagum aku dengan design nya...

    site ke 2 kami melawat site kolej kediaman..
    dengan adanya teknologi
    kerja pembinaan dapat dilakukan dengan cepat
    mcm main puzzle plak aku tgk dorg smlm

    baru berjalan kat site..
    belum lagi bekerja
    penat giler...
    balik makan pastu terus membuta

    k layan lah gambar2 diatas...


    2 Mereka yg baik:

    1. phnomman said...:

      kesian pelajar FKEE n FKM
      diorang lagi selalu toreh getah dalam seminggu