• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • AdamAya dan Piala Thomas

    May 14, 2010

    salam..selamat sejahtera..aku saje je x nk update pasal adamaya dan piala thomas....aku memerhati je..aku tgk2 blog org..tgk komen2 org tentang 2 perkara ni..2 perkara yang menimbulkan rasa ingin tahu rakyat Malaysia.. Adamaya telah tamat dengan 23 episod dan piala Thomas pon telah tamat..bg Malaysia lah setelah tewas ditangan China 3-0..

    Aku tgk..pada pendapat aku lah..rakyat Malaysia ni kurang mnyokong negara sendiri..negara sendiri pon nk kutuk..korang sedar x korang pijak kat tanah mana? ( bagi mereka yg berkenaan lah )..aku komen pasal piala thomas dlu r..cz masih panas lagi isu ni.. Korang nk ckp..sokong pon kalah nk wat pe?..tgk x cara dorg main..smpai nk cium2 lantai..smpai kene smash ngan shuttle..terbongkok-bongkok nk sambut bola..tu dah tunjukkan kan dorang dah usaha.. xd rezeki kita lah untuk ke akhir..

    ok..aku x ckp dorg ni dh main dgn bagusnye..tp ok lah...aku suke tgk beregu Malaysia yg smlm lawan denmark..ke saat akhir mereka berusaha..even budak baru..aku suke gak wong choon han..tul ke aku eja ni..lantak lah..die main ok ape..kurang stamina lah aku rase pemain Malaysia.. kene hentam sikit aku tgk dah letih je.. yg Choon Han mcm mnyerah je td..aku rase die dh penat giler dh tu...dan die pun sendiri dah kecewa kot..aku x sokong tul lah klw penoyokong dtg sokong pastu saat kekalahan..dorg blah beramai-ramai..lg down lah semangat dorg..korang nak ckp pemain malaysia x semangat..tp korg? ( yg berkenaan saje )..

    adamaya plak..good ending..tp klw panjangkan sikit pon xpe kot..cite2 sikit bile maya n adam dah baik blk..mcm ne kehiudpan mereka..huhu...aku kurang suke sbnrnye cite yg tamat dgn bad ending..tgk episod beratus-ratus episod..tp ending ntah pape..oh ye..ade yg mncadangkan adamaya 2..aku sokong dan aku xstuju..wahaha..mcm ne tu..aku stuju klw adamaya 2 muncul 1-2 tahun lagi ke..cz klw kuar cepat sgt..mcm x best..hehehe... sbb aku x stuju plak..cerita akan semakin merepek..contohnye..tgk je lah ade beberapa filem yg didrama kan..xbesh r..so sbnrnye smua ni depend pada pengarah atau pencipta cerita tu sendiri lah kan..

    ok itu saje komen aku tentang 2 perkara ni..ade lagi x rase nye perkara yg akan dinanti-nantikan seperti 2 perkara ni?

    2 Mereka yg baik:

    1. Kancilbiru said...:

      tunggu je lagi 2 tahun...moga2 persiapan pemain kita lagi mantap..

    1. kenwooi said...:

      malaysia needs more fresh outstanding players =)