• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Drama 21 hari dan arwah adik Nurin

    May 30, 2010


    salam
    aku baru je blk keje..
    sambil2 mkn nasi tgk tv
    drama 21 hari..

    kisahnye lebih kurang dgn ape yg berlaku pada adek nurin..
    yg beza hanya dalilah dijumpai ( dalam keadaan trauma )
    manakala adek nurin dijumpai ( dalam keadaan yang amat kejam )
    mungkin cerita 21 hari ini direka untuk kite mngingati kisah adek nurin

    Al- Fatihah untuk arwah adek nurin..
    moga ditempat kan dalam golongan orang beriman..
    dan pada kite semua..
    awasi lah pergerakkan anak2 kita..
    pergerakkan adek2 kita..

    jgn sampai tragedi ngeri ini menimpa keluarga kita..
    wasalam


    nota kaki : entry sebelom ni salah fakta..harap maaf..thankz pada yg menegur =)

    4 Mereka yg baik:

    1. MrRollies said...:

      Semalam ada tengok cite ni..
      best..

    1. NISA KHAIRI said...:

      patutlah mcm pelik je mlm td,ingatkan sy terlpas crita pasal sharlinie..hehe..cita mlm td memg best n pengajaran utk kita semua

    1. anastasyea said...:

      w/pun kisah nie dah lama berlalu, tp kita kena buat sebagai pengajaran supaya sentiasa mengawasi anak2 kita. Apa-apa pun kita doakan arwah semoga dicucuri rahmat dari yg maha esa.
      ANaSTaSyeA: DiSebALik KaNtA CokLaT

    1. Farid said...:

      ntah apa cerita ntah arwah 2... mana tah hilangnya...

      ermmm....