• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Darah dimana-mana sekarang ni

    May 6, 2010
    salam..
    smntara tggu aku downlod adamaya
    aku nk update blog jap..
    korang bace paper?
    xkisah lah on9 ke offline ke..

    ape yg korg bace?
    semalam kes suami dera isteri sampai mati.. ( isteri curang..mmg patut pon rase nye tp x dlah pkl smpai kiok gitu )
    hari ni ( 5/5/10) suami toreh kemaluan isteri ( mendapat bisikan yg mnyuruh beliau bertindak sedemikian )
    dan hari2 aku rasa ade je kemalangan ngeri kat jalan raya..

    manusia semakin tertekan ke duduk kat dunia?
    taraf hidup naik melampau-lampau ke?
    ke kejar sgt duniawi smpai lupa akhirat?
    yelah..dah sibuk ngn dunia..
    iman lupa nk jaga

    tanpa iman..
    kita hilang sabar ( tu yg bunuh isteri n kemalangan jalan raya tu )
    kite hilang pedoman...
    tidak tahu yg mne benar yyg mana salah ( tu yg dgr mcm2 bisikan tu )

    macam2 kan dunia skrg...
    dunia akhir zaman..
    hanya Tuhan je yg Maha Mengetahui


    4 Mereka yg baik:

    1. bh said...:

      kenyang la edward cullen macam tu..hik3..
      bila fikiran dah tak dapat nak kawal benda macam tu memang biasa jadi

    1. hafizazmi17 said...:

      tepuk dada tnya iman.. >.<

    1. affizza said...:

      tanda2 akhir zaman~

    1. ❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...:

      cite pasal adammaya tu..ade org tubuhkan fan yang lebih kurang macam ni "kami benci dani adamaya"
      wah..betol2 taksub dorang ni eh..huhu..

      setuju tu.. ''HANYE TUHAN YANG TAHU"