• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Giler r..mmg cinta tu buta

    May 5, 2010
    org tua dah terkena ayat2 cinta mina indon..
    slama ni kite dgr perempuan
    terpikat ngan mamat indon..
    ini lain plak kes nye..

    wahaha..
    aku nak cinta sebegini..
    hingga ke tua dan ke syurga

    Aku rasa org tua tu dah pekena nasi kankang pmpuan indon tu lah...sampi sanggup wat ape aje untuk pmpuan tu..huhu..


    KUALA LUMPUR: Seorang lelaki warga emas yang menghilangkan diri dari rumah keluarganya di Klang, Selangor, sejak beberapa minggu lalu, dipercayai dilamun cinta sebelum membuat keputusan nekad mengikuti seorang wanita warga Indonesia pulang ke negara asalnya.

    Malah, lelaki berusia 60 tahun yang masih beristeri dan bekerja sebagai pengawal keselamatan itu, sanggup menjual keretanya semata-mata untuk mendapatkan wang bagi membiayai tambang bot perjalanan ke Indonesia.


    Kehilangan lelaki terbabit bersama wanita warga Indonesia berkenaan didedahkan seorang anak warga emas itu yang hanya ingin dikenali sebagai Khairul, 30-an.


    4 Mereka yg baik:

    1. koru said...:

      ades..spoil orang2 nama khairul ni..eish!!

    1. kacang said...:

      huhu.macam2 lah sekarang.
      lelaki pun kena=P

    1. mokteh said...:

      tak mungkin org tua tu dengan rela hati nya pergi ikut minah tu
      mesti ada yang tak kene ni
      yg pelik nya...apa la yang org perempuan tu gila sangat kat laki tua tu
      kalau kaya len la

      btw....blog ni sangat seksi
      merah dan hitam

    1. aRe_ReEb said...:

      org indon kn sanggup wat aper saje ..janji dier dapat ape yg dier nak......itu lah indon..ish2