• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Bilik aku diterjah?

    Feb 9, 2010
    Salam..kejadian ni berlaku ptg td..around 3-4-5ptg..mase tu semua romate aku xd kat bilik. Hanya aku sorang2 je.. Lepas makan dan belek2 ape yg patut di belek kat laptop aku ni. Aku pon berniat lah untuk tido. Sebelum tido aku tgk nset.8 miscall dari rumate aku. Aku miscall balik. Then sms masuk " ain tlg sambung ape yg aku print td" pesanan dari rumate ku. Turun Katil dan mula menjalankan aktiviti print2..sambil2 tu dok berangan2.. kalau lah bilik aku kene terjah ni dgn felo..kantoi..byk giler item2 yg boleh menyebabkan kami sebilik kene kompaun. Lepas abis berangan dan print. Aku sambung niat nk tido balik..tido dengan lena nya..

    Aku terkejut bila mana ade 3 org yg cantik..1 gemuk, 2 kurus ..siap nampak kasut hill lagi dlm blk ni. Tengah check2 barang. Abis kotak2 bawah katil dikeluarkan. Pempuan yg gemuk tu siap catit2 lagi kat kertas. Then cakap, kamu semua sila bayar denda sebanyak RM2,400. Terjojol bijik mata aku n rumate2 aku. Anis menoggak dagu atas kotak kertas die. Dayah duduk termenung dan syirah plak duduk kat meja anis. tak sure plak die buat pe.

    Aku bengang giler bile yg pmpuan kurus tu suh bayar pada waktu tu jugak. Tapi mase aku suh die sign resit denda tu x nak plak. Nampak sgt die nk mik duit tu tuk makan dengan kawan2 die..Pastu aku marah r die.Kalau betul nak denda. Sign dulu resit ni..lg 1 x logik btul die denda rumate aku bawak beg plastik besar..mmg aku rase benggang giler r..

    Tibe2 je..aku rase badan berpeluh-peluh. Panas giler. Aku bukak mata.. Astaghfirullahalazim.. mimpi rupanya..hahaahahhaha.....aku tundukkan kipas kat aku then sambung tido balik..

    nota kaki : aku hanya bermimpi di siang hari. moral nya jgn tdo sampai ptg..wahahahaha.. kalau betul lah jadi mimpi aku ni. Giler nak cari RM2,400 tu..

    3 Mereka yg baik:

    1. y3op said...:

      ngokkk..aku ingtkn btoi tdi...

    1. Unknown said...:

      siot...

      seram btol mimpi ko tue...aku ingat btol memula tadi...hahahah

      salam kenal

    1. Oong-ong said...:

      wahaha...skali skala wat korg tertipu..
      thanks 4 drops komen