• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Lebuhraya ku Bukan Lebuhraya ku

    Feb 2, 2010
    salam..
    minggu lepas
    aku ade buat keje luar UMP
    xd lah luar sgt..
    depan UMP je..=P

    Highway engineering..
    antara pilihan aku tuk aku buat semasa LI nnt
    tp xtau lah
    antara hydrolic or highway..
    ni pilihan aku

    site aku
    jln dari gambang ke kuantan
    alhamdullilah hari tu tidak lah sepanas
    semasa berada di lumut
    2-3 kali hujan semasa proses mngukur di jalankan
    tp hujan renyai2 je lah

    keje masih dijalankan
    tp bile dah hujan lebat..
    tepat pada masa nye
    cz kita org dah bis mngukur jln dah

    semasa proses mngukur jln tu
    aku ntara yg mnjadi model di tepi jalan
    bleh kene serangaan sakit jantung bile lori bg hon
    terkejut beruk..
    beruk x terkejut pon
    aku ngan mmber2 aku je..huhu

    k lah layan gmbr2 di bwh~~

    seminggu sebelum ke site
    lecturer bg penerangan dulu
    lokasi ( jalan dalam UMP)


    ni antara group2 aku
    yg wayarnya dah terputus akibat berteduh hampir 2 jam ++
    kat tgh2 jalan pon leh berposing


    ok ni tipu.
    nampak mcm salji kan
    Malaysia mana ade salji
    tipu semata-mata ni..huuhhu

    Dah penat bekerja..
    layan ABC kat gerai tepi jalan
    not bad..
    wlwpon gerai kecil2.
    peliknye..
    ade group kumpulan aku mintak ABC kosong..
    bukan ABC dah namenye tu
    tapi air bandung..huhu

    nota kaki : Perancangan hari ini perlu dilaksanakn dgn sempurna~~

    0 Mereka yg baik: