• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Dah Lama Aku x buat

    Feb 1, 2010


    Assalamualaikum

    Aku baru je pas abis buat latihan structural analysis. Rabu ade test. Tu pun mulanya aku lupa. Tp rumate ingatkan. ( Padahal baru 1 soalan aku layan..tu pun sampai cari reaction die je ) =P


    Aku mengupdate blog mlm ni bukan aku nk update pasal hari2 aku yg agak mmbosan kan pada hari ini.. tp aku nk buat tagged pas tu aku nk tagged org..haha.. dah lame kan x main bende ni jom kita mulakan

    5 perkara yang orang xtau tentang kamOO :

    1. aku masih lagi memegang lesen P ( bulan 4 ni baru competent )
    2. aku hanya dapat 3A dlm spm ( tp still bleh masuk matrikulasi n universiti..yg penting usaha dan doa )
    3. aku manja dengan ayah aku ( xcaye tnye adek2 aku..dorg slalu panggil aku anak bapak )
    4. Aku senang homesick
    5. Aku x suke sgt dgn warne pink
    3Koleksi peribadi yg paling kamOO syg :

    1. Boyfriend..haha..bukan lah..boyfriend gift ( teka En hati bagi ape )
    2. Gambar2 berpoya-poya bersama kawan2
    3. novel dan majalah remaja aku ( jgn sekali kali nk jual dekat pusat recycle ye )
    Pernah alami cinta monyet semasa disekolah?

    tidak sama skali cz hatiku di kata keras mcm batu.. susah nk terima laki2.. tp skrg dah x keras hati..keras kepala plak..hehe

    Port lepak kegemaran kamOO :

    kalau kat pahang MEGAMALL
    kalau kat Melaka Mahkota Parade dan Dataran Pahlawan Mall

    Perkara gile yg kamOO pernah buat kat sekolah mase zaman persekolahan dulu

    aku agak " nakal " mase kat sekolah dulu..sekolah rendah lah.. aku tiup biji selasih dalam sirap kat tudung mmber..tp nasib x baik.d cikgu yg nampak.. kene kutip satu persatu biji selasih kat tudung mmber tu balik..~~~


    ok aku penat dah menaip aku nk tagged org plak..huhuhu..mari kita tengok sape yg kene..~~









    sudah le tu..ramai bebenau dah ni aku tagged..hehe.selamat bertagged!!

    nota kaki : byk lg bende aku nk update..tp kemalasan melanda..nnt2 lah ek..

    0 Mereka yg baik: