• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Jalan-jalan cari makan

    Feb 5, 2010

    salam
    aku just nk share sikit pasal hari2 aku dlm mggu ni
    mggu ni aku 2 kali makan besar
    besar punye!!!
    menu hampir sama
    tp dengan mereka yg berbeza
    kehappening sama
    hepi giler..
    jom layan gambar

    Tarikh 29/1/10
    Tempat Restoran santai

    ok ini C-pot clanz
    xtemasuk si lelaki tersebut
    tu weyh2 nk kenalkan mamat tu ke aku n memek
    balak baru die..wahaahaha

    Tom yam..
    best giler..
    udang byk gile


    sayur campur n ayam masak 3 rase

    licin
    sampai aku tersandar kat kusi
    lama giler proses untuk memberambuskan diri dari restoran tu

    total Rm 75

    ok ni plak dengan romate2 aku
    kuar makan besar jugak!!
    besar punye!!


    menu
    ikan siakap 3 rase
    sayur campur
    sotong goreng tepung
    kuew teaw ladna
    tomyam campur




    wahaha..
    licin tetap licin walaupon semua pmpuan..
    tp perut semua mcm perut raksasa
    wakaka..

    tarikh 3/2/10
    tempat midnite restoran

    total RM 78

    ok antara 2 restoran ni
    mana yg lebih berbaloi2.. =P

    nota kaki : malam ni makan besar lagi ke?.. =P

    5 Mereka yg baik:

    1. inn_syira said...:

      slh r ain...
      bkn 78...76 r
      hehehe
      due2 bbaloi-baloi...
      sbb due2 knyang
      hahaha

    1. kawie2020 said...:

      hahhahahhaa... kiranya ok arr korang habiskan makanan tuh... x membazir... hhehehehhehe...

      1 sifat yg terpuji... hhehehehhehehe

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      insyirah : ooowh..salah eh..xpe lebih kurg je tu

      Kawie : uhu..alhamdullah..hehe

    1. HonEyBuNNy said...:

      adus...sedapnya...tomyam tu terliur la....ihihih

    1. HonEyBuNNy said...:

      adusss..sedapnya...terliur tau tgk tomyam itu...hiih