• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Cuti midsem + CNY part 1

    Feb 22, 2010
    Salam..
    seperti yang telah dijanjikan semalam
    aku nk story sikit lah cuti aku yg singkat sempena CNY aritu
    total cuti 9 hari..

    2hari aku bercuti di Klang
    yg ni nnt aku cite pada next entry..
    cz 2 hari ni lebih menarik dari 7 hari aku bercuti kat melaka
    kenapa aku cakap macam ni?
    tak bahagia ke aku bercuti di kg halaman bersama keluarga tercinta??

    Mana x bahagia nya..
    7 hari cuti kat Melaka aku demam..
    terbaring je kat umah..
    sampai ayah popn kate.. " org balik kg berjalan2 g umah mmber ke g shopping ke.. tp kakak tido je.."

    aku tido je bukan x bersebab ye..
    pas makan ubat je terus macam kelopak mata aku kene hempap dengan konkrit..
    tido lah ape lagi..
    bangun berpeluh2..cz cuaca kat melaka nampak je redup..
    tp terasa haba membahang..
    aku rase cuaca kat melaka n pahang lebih kurg sama je..

    ubat pon dah abis dah aku makan
    tp demam x baik2..
    sok ingat nk g topup ubat kat klinik U plak
    nk jimat punye pasal kan..huhuh

    tp malam sebelum balik UMP
    family aku still bwk berjalan..
    siap shopping lagi..huhuhu
    tp makanan semua dikawal rapi
    no icecream no ice..huhu..sabar je lah
    yg penting aku nk sihat cepat..huhu


    nota kaki : Musim demam agaknya sekarang ni..cz cuaca x mnntu~~

    0 Mereka yg baik: