• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Keji nya perbuatan kamu

    Feb 9, 2010

    BUKIT MERTAJAM: Tindakan mencurigakan dua lelaki yang membawa cangkul dan memecut laju motosikal melalui jalan tanah merah membawa kepada penemuan mayat seorang bayi lelaki dipercayai baru dilahirkan di Lorong Perusahaan Maju Lapan, berdekatan Juru Autocity, di sini, semalam.

    Lebih memeranjatkan, penjenayah berkenaan boleh dikatakan ‘baik hati’ apabila meletakkan ubat anti semut, gunting selain membungkus bayi berkenaan menggunakan kain lampin.

    Ketua Polis Daerah Seberang Prai Tengah, Asisten Komisioner Azman Abd Lah, berkata bayi yang cukup sifat itu dipercayai baru dilahirkan dan dibungkus dengan plastik hitam sebelum ditanam di belakang sebuah kilang.

    Kejadian kira-kira jam 3.15 petang itu disedari orang ramai selepas mendapati dua lelaki menunggang motosikal jenis MZ 125 dalam keadaan mencurigakan melalui jalan tanah merah itu.

    Beliau berkata, kedua-dua lelaki tidak diketahui bangsa itu didakwa membawa cangkul dan menunggang motosikal dalam keadaan laju.

    “Apabila orang ramai ke tempat dua lelaki terbabit dipercayai menanam sesuatu, mereka menemui mayat seorang bayi lelaki dengan separuh badannya dari paras leher ke bawah tertanam.

    “Berdasarkan fizikalnya, bayi ini cukup sifat dan berambut nipis, namun kami masih menjalankan siasatan lanjut untuk mengenal pasti punca kejadian,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian, semalam.

    SEDIKIT ULASAN DARI AKU : Untuk ape letak ubat sebut n gunting tu? untuk baby tu melindungi diri die? pandai ke baby tu memegang gunting? tau ke baby tu rupa semut tu mcm ne? perlu ke ade manusia mcm ni..atau lebih tepat binatang..Hello..ramai lagi yg xd rezeki nk kan anak.tp ade gak pihak yg suka2 buang anak. Dunia semakin kejam betul x? Nyawa manusia macam tisu yg di buang..atau lebih tepat..sampah..

    nota kaki : Sian tgk baby tu..

    7 Mereka yg baik:

    1. Ain Butterscoth said...:

      babi eh silap
      baby ni idop ag ke?

    1. ~0~ said...:

      kejamnya manusia

    1. Atiqah Adnan said...:

      erm.. alahai.. bila laahh nak turunkan bala pada golongan manusia bertopengkan syaitan ni kan..
      Ya ALLAH..

    1. Amir_pali said...:

      subhanallah,zalimnya mereka...

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      zalim giler dorg ni.xtau lah perasaan dorg mcm ne lepas buat baby tu mcm tu..

    1. fabulous mariam said...:

      manusia zaman sekarang..teruknye, xde sdikit perikemanusiaan langsung ke? T_T

    1. HonEyBuNNy said...:

      arghhh..ini mmg kejam...eee..manusia zaman skrg xdk hati n persaan tol....binatang pn tau sygkn anak...