• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Autoshow 2010

    Mar 18, 2010
    salam
    dah lama sebenarnye entry ni aku nk wt
    disebabkan mood x d n malas nak edit2 gambar..
    aku tangguhkan dulu niat tu

    tap hari ni agak busan
    so ini lah masa yg aku ade untuk mengupdate entry ini
    bertempat di UMP
    sabtu lepas..

    ni kire x dijangka lah
    mmg aku ade bg name untuk jadi runners tuk Autoshow
    tp smpai ke malam sebelum hari pameran pon xd pape berita
    so rumate aku ajak masuk bwh exco aktiviti
    dari x d wat pape aritukan baik aku join..
    dapat gak sijil..huhu


    Sambutan kurang memberansangkan
    myb sebab dah byk kali tangguh
    so org pon mls dah nk layan..
    tp bg aku ok je autoshow hari tu..
    mcm2 ade..

    explorace
    dam ular ( maut giler r dam ni )
    pameran fakulti
    pameran kereta mini cooper
    ade gak kete moden..
    tp x byak sgt.

    ni mase nk wat dam ular
    bygkan malam tu baru nk wat
    cz dam ular yg lukis kat kain dah hilang
    smpai 4 pg ktorg wat dam tu

    dan esok nye 6.45 dah kene berkumpul
    tp biase lah janji melayu
    ade gak yg datang lepas 6.45

    ni lah sebahagian kete2 yang ade pada hari tu

    hehe..saja menyeletkan gambar aku..wahaha
    aku handle explorace
    best giler dpt buli org..hehe
    explorace la byk kontroversi
    kontroversi ape?
    biarlah rahsia~
    fakulti kimia je x antar wakil
    wakil fakulti yg lain semua sporting2..kecuali *&%$##$**
    rahsia kerajaan..haha
    mereka dikehendaki membentuk sebuah kereta
    menggunakan setiap sendi badan dorg
    hehe..kelakar klw tgk dorg beraksi
    mcm2 ragam..
    ade yg wt mcm bus..mcm keretapi..

    ni kali pertama UMP mengadakan autoshow
    so klw ade kekurangan tu biase lah kan
    akan diperbaiki pada masa akan datang
    huhu..
    ~tamat~

    0 Mereka yg baik: