• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Macam ini punya kasut pun ada

    Mar 5, 2010

    seram kot nak pakai..
    ntah kaki sape lah die amik tuk wat kasut ni
    haha....



    yang ni plak aku rase dah macam taman bunga dah
    bunga di mana2 je..huhu

    yang ni rase2 nye sesuai untuk apa?
    kaki anda ke?
    aku rase sesuai untuk spesis ni
    K.U.D.A

    yg ni plak..
    simbol sex dimana2 ek skrg..
    smpai ke kasut~~


    nota kaki : Aku kalau pilih kasut mmg berejam..tp kalau dapat yg sesuai mmg puas hati giler r..

    3 Mereka yg baik:

    1. Ieda Al-Habsyi said...:

      miahaha!! kasut yg 1st sakali tu seram, kalo mlm2 tetiba je dia jalan ke kita, lariii!!! hehehe!! :)

    1. bulat said...:

      suka kasut yg bawah skali..mnarik skali..haha

    1. Privacy_Resident said...:

      haha kasut bawah ni terbaik. loike~