• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Dalil cinta

    Mar 7, 2010
    salam..aku baru je pas layan2 movie2 carekarama kat tv3.. aku dowload..cz sini susah nk tgk tv..hehe..cite yg aku tgk hari ini adalah cendarella blues...biase2 je..suke tgk mereka romantik..haha.. untuk cerita kedua aku tgk dalil cinta..

    Dalil cinta antara watak dalam cite tu adalah fahrin ahmad.. syarifah amani..dan..dot..dot.. aku x kenal dah yg lain2..haha..Cita die..mcm bwk theme ni..cukup ke hanya cinta untuk kawen??? fikirkan ye..

    Watak amani ( Nisa ) dalam cite ni sebagai isteri kpd fahrin ( Zaraf ) ... cite ni romantik gak.. Cite ni pasal student yang nak kawen yg fikir cukup hanya dengan cinta..rumahtangga tu akan bahagia.. Nisa ni x pandai masak..kemas umah..semua lah.. Zaraf ni plak sporting giler..berani potong jari lah kalau betul ada lelaki macam ni kat dunia..makan maggie tiap2 hari pon xpe.. rumah bersepah macam tong sampah pon xpe..

    Bukan tu aje..Zaraf ni bleh plak tu die yg kemas2 umah bile weekend ke pas blk keje ke.. huh.. mmg seluuttt r..haha..tapi mana ade laki bleh terima kan klw isteri tinggikan suara depan emaknya.. dari sini lah konflik bermula..

    aku x nk cite banyak2..korg cari lah cite ni sendiri ye..huhu.. ade lah sikit2 aku terasa masa tengok cite ni..cz aku bukan pandai sgt pon wat2 keje umah ni.. so apa maknya tu? maknanya x leh kawen lagi..hahahaa... xd niat pon nk kawen awal ..huhu...

    nota kaki : seharian melepak menonton movie .. makan2 ... tido je x.. so mybe lepas ni tido kot..haha...

    8 Mereka yg baik:

    1. ceksumolek's said...:

      sumi pun layanz dalil cinta smlm.. best kan?? mcm kena tang sumi plak watak nisa tuu.. huhu~

    1. Pena Crystal said...:

      kne practice buat keje umah dari skang.lpas grad boley trus kawen..*hamboi hamboi hamboi*

    1. AJ said...:

      aiseh..tak sempat layan...

    1. Anonymous said...:

      Zaraf tu sporting ke xde standard? huhu

    1. ezzati said...:

      waa..rmai nye buat review citer ni..rugi aku tak tengok..huhu

    1. fabulous mariam said...:

      nak citer ni..downlod di mana?