• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Love World Love Sloggi

    Mar 23, 2010


    Aku terbaca pasal bende ni kat nuffnang.. Love World Love Sloggi.. aku x bpe nk faham.. tp aku rase die nak blogger cite pasal ape yang blogger syg kat dunia ni

    apa yang aku sayang kat dunia ni? kalau dari segi bende yang hidup..
    • mestilah family aku..
    • kawan2 aku..
    • En hati aku..
    • kogie aku
    * aku x nk hilang family aku disebabkan pencemaran udara atau bencana alam. tak nak family aku sakit2..aku x nk dorg meninggal disebabkan kurang O2 atau terperangkap dalam runtuhan tanah..tp kalau tuhan nak uji..apa lah daya aku



    kalau dari segi yg tuhan hidupkan pergerakkannya
    • Air terjun
    • Laut
    • Salji even belum penah dapat sentuh
    • Kehijauan
    * Aku x nk hilang ini semua atas akibat sikap manusia yg tidak bertanggungjwb..buang sampah merata-rata..buang toksik dalam laut..dalam air terjun.. nanti nk g piknik kat ne? x d tempat dah..xkan nk g piknik kat shopping complex

    nota kaki : agak2 betul x aku tulis entry ni? sila sayangi persekitaran kita..pape pon sekarang dah bleh kitar semula..termasuk lah dot2..haha

    1 Mereka yg baik: