• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Wira kita

    Mar 14, 2010

    PEMAIN No. 1 dunia, Datuk Lee Chong Wei tampil dengan kelas tersendiri pada perlawanan separuh akhir Kejohanan Badminton Seluruh England semalam.

    Dia menang mudah ke atas Peter Gade dari Denmark untuk menempah tempat ke perlawanan akhir hari ini.

    Chong Wei menang 21-17, 21-14 dan ia membawa petanda gelaran Seluruh England semakin hampir digenggamnya.

    Kalau kat rumah ni..penuh ruang tamu aku..cz family aku semua kaki badminton..ade ke kaki badminton? kaki bola, kaki bangku aku tau r..lantak lah..dalam family aku x d atlet pon..atlet sekolah ke..atlet kampung ke..xd..hehe.. stakat main bola kat pdg petang2 and main badminton kat laman rumah adelah..huhuh..

    Aku suka tul klw Chong Wei main..die klw main..xpernah nk bg hint akan kalah ke..menang ke.. steady ke..akan berjuang shabis mungkin untuk menang..tp dah dok hostel ni..kurang betul lah nk dpt tgk game badminton mcm kat rumah..cz x d tv kat sini..bilik tv je ade..tp siaran x d..huhu..pendelaman nye kan aku duduk..

    Mari kita sokong sukan badminton negara kita..kenapa aku suruh..cz kau anak Malaysia..xkan ko nk sokong Denmark plak..lagi satu sebab..badminton adalah satu sukan yg kita nampak peningkatan dan salah satu sukan yg berjaya menaikkan nama negara di antarabangsa..


    nota kaki : hope niat aku untuk siapkan assigment hydraulic hari ini berjaya!

    1 Mereka yg baik: