• About
  • Parent Page
  • Archives
  • Uncategorized
  • Satu family pembohong!

    Mar 17, 2010
    Samad adalah seorang profesor terulung, dia berhasil mencipta robot yang boleh mengesan pembohongan, dia membuat robot itu sehinggakan ketika mendengar pembohongan, robot tersebut akan terus menampar si pembohong itu...

    Samad dengan bangganya membawa robot itu ke ruang tamu dan menunggu anak lelakinya pulang. Tapi anaknya tidak kunjung pulang. Sehingga pagi barulah anaknya pulang.

    "Kamu dari mana?" tanya Samad.
    "Ada pelajaran tambahan ayah", jawab anaknya.
    *PLANG* Robot tersebut menampar anaknya.

    "Nak, ini adalah robot ciptaan ayah, dia akan menampar sesiapa yang berbohong! Sekarang katakan dengan jujur, kenapa kamu pulang lewat??!
    "Maaf ayah... saya baru habis memonton movie di rumah kawan...".
    "Cerita apa?
    "Cerita Papadom ayah".
    *PLANG*
    "Katakan dengan jujur cerita apa?!"
    "Maaf ayah... saya tengok cerita lucah".

    Mendengarkan itu marahlah Samad.
    "Kamu nie... kecil-kecil dah nakal... kamu nak jadi apa bila besar nanti?! Malukan ayah saja perbuatan kamu nie. Masa ayah kecil dulu , ayah tak pernah pun buat macam nie.

    *PLANG* Samad ditampar oleh robotnya.
    Suasana hening untuk beberapa ketika...

    Isteri Samad kemudian masuk ke ruang tamu dan langsung berkata... "Huh, sama saja kelakuannya, ke mana akan tumpahnya kuah kalau tak ke nasi? Bagaimana pun sememangnya dia anak awak..."

    *PLANG*
    Robot menampar isteri Samad sebelum isterinya sempat menyelesaikan kata-katanya...dan semua terdiam...


    nota kaki : agak blur masa si isteri kene tmpar..tp akhir nye phm.anda fhm? hehe

    10 Mereka yg baik:

    1. koru said...:

      hahahaha!hampeh betoi

    1. cik norfa said...:

      maknanya...anak dia tu bukan dr hubungan dgn suami..hehehe..sabar jela..

      klu ader robot ni betul..memang merah la pipi seme kene tampar...tp mmg byk la yg jahanam sbb akan ader org yg sakit hati tk dpt berbohong..hehehe

    1. kenwooi said...:

      haha. i faham =D

    1. KiD Learns tO FLy™ said...:

      hahahahaha..cool cool..kalo la aku ade robot nih..bukan main bengkak lg pipi aku XD..

      igt cam cite 'lie to me'..huhu

    1. nuRuLain_zAiNi said...:

      haha..
      klw ade robot ni sure ramai org x berbohong n takut berkata2..cz takut telepas~

    1. Bitter Sweet said...:

      hahaha, takleh blah..hambek ko, anak sape lah tu agaknya

    1. hafizazmi17 said...:

      larh..jahat btul isteri samad =.="

    1. kumfye said...:

      haha...jangan bohong tau...nanti kena tampar

      thefye.com

    1. beLLa said...:

      cnela anak xjd camtuh..
      parent 2x5 je..;p